Onsdag, sorry!

Förlåt för den sugiga uppdateringen idag, men har inte varit hemma på hela dagen.
Det började med att jag åkte till Johanna och då gick vi till Sjöängen och skulle bada, men när vi kom dit så var det sjukt mycket folk dära och då började vi vandra hem till Johanna igen. Men på vägen till henne så kom hon på att vi kunde åka in till Grönan, så vi gick hem till henne och hämtade hennes guldkort och lite sånt och sen åkte vi hem till mig och hämtade mitt guldkort och sånt. Sen åkte vi till Slussen och sen till Grönan. Vi kom dit typ 17.00 men vi hann endå vara dära i 5 timmar för vi åkte hem 22.00.
Nu sitter jag bara hära i mitt rum och ska snart gå och lägga mig, är extremt trött!



Godnatt! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0