Måndag, webbar med kusin vitamin

Sitter typ och tråkar i mitt rum, fast det är ganska skönt att inte göra någonting typ, måste ju ladda tills imorgon, när jag ska på Grönan. Ska typ vara dära från att dom öppnar tills dom stänger tror jag, så najs asså :D

NEJ! Kom på att jag måste städa mitt rum, det är rätt så stökigt och det här kanske låter konstigt, men....jag mår dåligt när mitt rum är stökigt, vet inte varför och det konstigaste är att jag inte gillar att städa :O
Men aja, nu måste jag väl börja städa.



2 jätte vackra bilder som jag tog förra Torsdagen! ^^
Vem är mästerfotografen? Haha! xD


Komentera här sötnos♥
Postat av: aye

Hejhej



Händer idag då?

Kram//A



Ayealfayadh.devote.se

2010-06-21 @ 14:16:23
URL: http://ayealfayadh.devote.se
Postat av: ANGELICA [foto&personligt]

fina bilder! ;D

2010-06-21 @ 15:54:26
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; tack! Din me :)

Nej mathilda har gjort den, hon är jätte duktig! :)

2010-06-21 @ 16:29:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0