Måndag - 2 dagar tills skolavslutningen och 4 dagar tills CYPERN! :D♥

Hejhej!

Idag började vi egentligen 08.00, men jag gick inte till den första lektionen för jag skulle till ögonläkaren, för jag skulle få såna dära droppar i ögonen och jag kunde inte se på över typ 3 timmar, skit jobbigt, eller jag kunde se men allting var jätte suddigt och om någon skrev något på typ sms så såg jag inte ens att det var bokstäver, det såg bara ut som svarta streck -.-
Aja, jag kom till skolan 10.15 och då satt klassen och kollade på en film, och efter lunchen så fortsatte vi att kolla på filmen och så slutade vi 14.00. Då mötte jag upp Mikaela och så gick vi hem till mig för hon hade glömt sin jacka här igår. Nu kom jag nyss hem, har varit och köpt nya skor till skolavslutningen som är på Onsdag :D

Nu sitter jag och kollar på top model 13 och ska snart lägga upp skorna som jag köpte idag, i bloggen och sen får ni troligtvis en bildbomb från igår, om jag orkar.


Gammal bild!

Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0