Måla naglarna


Hhi, två små bilder som jag tog nyss! ^^

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag måla naglarna och sen ska jag kanske gå och lägga mig, måste ju gå upp klockan 3 i natt, så jag vet inte om jag ska vara uppe tills dess eller om jag ska gå och lägga mig.
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen!

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

tja sötnos svara på dagens fråga i min blogg :)

2010-06-11 @ 16:12:59
Postat av: Anonym

Hej! superduper fin blogg. Kolla in min blogg vettja ;) Jag har en tävling på gång där du kan vinna en supersöt glas cola. Reglerna är väldigt enkla. Vill du vara med så får du länken nu : http://fantasticm.blogg.se/2010/june/glas-cola-tavling.html#comment

2010-06-22 @ 19:00:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0