Lördag - sorry

Hej :)

Asså förlåt för att jag inte har skrivit något i bloggen idag, men jag har storstädat mitt rum, ni kan inte ana hur dammigt det var, hade f*n inte städat det på över 1 månad, har blivit så lat :O
Mikaela hjälpte mig att städa också, och så städade hon hallen här uppe, syrran och jag har som en egen hall, eller hur man ska säga ^^
Men nu sitter iaf jag och Mikis här i mitt rum och äter godis & kollar på Sommarkrysset. Hon ska sova här idag också, för hennes familj skulle till deras "landställe" och Mikaela ville inte följa med så hon fick sova här idag igen.
Men nu ska jag gå ner och hämta coca cola, är törstig.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Julia

sv:

haha, jag köpte den förra julen på lagerhouse men jag vet inte och tror inte att den finns kvar!

2010-06-05 @ 20:46:35
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/
Postat av: Julia

sv:

det var så lite :D

2010-06-05 @ 21:03:43
URL: http://juliazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0