I Cypern! :D<3

Heeej! :D

Har inte skrivit i bloggen sen i Torsdags, men jag tror att dom flesta av er vet att jag är i Cypern. Kom hit i Fredags och jag hann till och med sola och bada :D
Idag har det varit 35 +grader i SKUGGAN och typ 40 +grader i SOLEN! Har solat och badat också, som man brukar göra utomlands, fast.....jag har brännt mig, buhuhuhuhu, jag ser f*n ut som en tomat :'(
Men jag hoppas att det går bort och att jag blir brun istället. När jag kommer hem så kommer det komma upp en bildbomb från Cypern, men den kommer nog på Lördag eftersom jag kommer hem på kvällen på Fredag.

Juste, idag fyller syrran år, GRATTIS på 16 årsdagen syster! :D<3


Jag i lobbyn just nu ^^

Love
Jennifer <3


Komentera här sötnos♥
Postat av: Laura :))

Vill dit nuuuuuuuuuuuu!!! :D

2010-06-13 @ 23:19:41
URL: http://mummz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0