Cypern, sista dagen :'(

Tja tja!

Har inte skrivit så mycket i bloggen som ni kanske har märkt, men jag är fortfarande på Cypern fast jag åker hem imorgon :'(
Vill inte hem, skulle f*n kunna stanna här i typ 1 år till, kanske flytta hit också hahahhahah. Aja, idag har det varit skit varmt ute, så man kunde knappt ligga och sola i 5 minuter. Man var tvungen att gå och bada hela tiden. Det var +38grader i skuggan och +55grader i solen :O
Jaja, nu ska jag stänga av datorn och så ska vi gå ner och kolla på någon show, och jag tror att dom skulle trolla, haha fattar aldrig hur dom gör xD


Haha! Bilden från i Söndags!:P

Pusshej!


Komentera här sötnos♥
Postat av: Cissi :3

När jag åker till Kreta så vill jag stanna där tills det blir vinter och sen åka till Australien och stanna tills det blir vår i Farsta! Fast det är bara en dröm... för jag skulle sakna dig... :P Och alla andra...



Jag ska snart åka till kreta...

Det är bara 11 dagar kvar nu!!!

2010-06-19 @ 09:41:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0