26/6 Lördag

Jag vet att det har varit sämst uppdatering i helgen, men jag har inte suttit vid datorn denna helg så jag har inte haft möjligheten att blogga, typ.
Och jag tror inte att det kommer vara så bra uppdatering nu under sommaren, men jag ska verkligen försöka att slänga in så många inlägg som jag kan. Så sluta inte läsa min blogg för att jag kanske inte uppdaterar så mycket, försätt läsa den för efter sommaren kommer jag nog blogga somvanligt igen, med massa inlägg om dagen.

Jaja, hur som helst, igår vad det ju midsommarafton och mina kusiner tvingade mig att dansa runt midsommarstången, haha, typ "små grodorna" och dom danserna xD
Men men....det var iaf en riktigt lyckad midsommarafton!

Idag vaknade jag 12.00 av att min kusin, Johanna, kom och knackade på dörren och frågade om jag ville gå tipspromenad med henne och Jonatan och jag sa ja, så jag fixade mig bara lite och sen gick vi ut i skogen på tipspromenad.
Aja, ska kanske gå och lägga mig snart är jätte trött och jag ska försöka att inte vaknade så sent imorgon, för vi ska hem och jag vill hem NU från det här tråkiga landstället, men i och för sig...det har varit kul nu i helgen eftersom släkten från Norge kom hit som ni kanske redan vet.


Orkar inte ha en bildbomb från Cypern 2010, men istället så kommer det komma bilder i olika inlägg, som här ovanför...syrran och jag i Cypern 2010! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0