Svaren på frågestunden

Fråga från Felicia:
vilken kändis skulle du vilja helst träffa?
och om du fick fråga den här kändisen EN fråga vad skulle det vara?

Svar: Hmm...du ställer alltid så himla svåra frågor, men...jag skulle nog vilja träffa Beyoncé kanske.
Och om jag fick fråga henne en fråga så skulle det nog vara "varför är dina låtar så bra?" haha jag vet att det är en dålig fråga men kommer inte på någon annan nu x)

Fråga av Frida:
vad för smink använder du kan du inte lägga ut en bild på det ?:P <33

Svar: Jag använder endast mascara, varför gömma sig bakom en massa smink för? ;)<33

Fråga från Fellie ♥:
Vart bort du?
Har du husdjur ?
Din favorti artist/grupp ? :)

Svar: Jag vill inte säga exakt, men jag bor iaf i Stockholm.
Ja, världens sötaste hamster!
Hmm...har många så den frågan kan jag tyvär inte svara på :)

Fråga från Bloggarmaja:
vad tycker du om spam kommentarer?

Svar: Hmm...vet inte riktigt xD

Fråga från Peace
1. favorit glass?
2. märke på skor?
3. en artist som är bra
4. märket på din egen data
5. nöjd med våran lärare ''maria'' vi kommer få:P
6. hejdå

Svar: Älskar calippo cola, piggelin och GB SANDWICH!
Spelar ingen roll.
Oj, finns många.
Märket på min egen data är "Asus".
Ja, hon verkar ju vara bra, men skulle vara nöjdare om vi fick någon av dom andra två.
Hejdå :)

Fråga av Jonas
Hej! Jättefin blogg du har! Älskar allt rosa. Vart bor du och har du fina vänner?

Svar: Tackar!
Ja, som jag skrev där uppe så säger jag inte exakt, bor iaf i Stockholm.
Ja, jag har jätte fina vänner, älskar dom :)

Fråga av Anonym
vrf fotoshoppar du dina bilder ?? man ser de
och vrf e du så dum???

Svar: Ja du lille vän, tyvär så har jag inte photoshop!
Och vad har jag gjort dig för nåt?

Fråga av Anonym
heeej, vad har du för bh storlek ? :P

Svar: Heeej, jag har 65A :)

Post av Johanna
1.Vem va snyggast-killen på heron city eller killen som du såg på grönan idag?
2.Vilken är bäst-Twilight,New Moon eller Eclipse.
3.Tycker du att fjortisboys är snygga?
4.Kenza eller Foki?
5.Om du måse välja-ska en kille vara söt eller snygg(du får inte säga båda).

Svar: Vem tror du-han på grönan såklart, fan att jag inte frågade efter hans nummer :D
Gillar alla men Eclipse helt klart!
NEJ VERKLIGEN INTE!
Hmm..gillar båda men om jag bara får välja en så säger jag Kenza.
Om jag måste välja...fan vad svår fråga, tycker egentligen båda, men jag tar nog söt ^^


Så, det var svaren på frågorna som jag har fått. Hoppas ni blev nöjda! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Vonskareng

Bra frågor! :D

2010-07-14 @ 00:06:04
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: Fellie ♥

okeii, ja bor oxå i stockholm :P

2010-07-14 @ 00:18:30
URL: http://felliemii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0