Torsdag, bio med Johanna :D♥

Kom hem för ca 1 timme sedan. Har varit och sett Eclipse med Johanna, så jävla bäst den var asså :D
Först åkte jag och mötte Johanna i Trångsunds Torg, sedan tog vi pendeln till Älvsjö och efter det så tog vi bussen till Heron. När vi kom dit, 2 timmar innan filmen skulle börja, så hämtade vi ut biljetterna, gick till donken och åt och sen gick vi till någon bänk och snackade lite om olika grejer.

Alltså seriöst, jag måste fan se Eclipse igen, omg! Det var den bästa av de 3 Twilight-filmerna, än så länge iaf!

Jaja, nu håller jag på att ladda min mp3 och ska snart ladda över massor av ny musik till den, har bestämt mig för att börja använda den typ hela tiden nu, istället för att lyssna på musik i mobilen. Har inte använt min mp3 på flera månader, typ. Intressant va? :P

Detta åt jag på bion. Tar alltid en stor sour cream och en mellan cola när jag är på bio!


Jag ♥ Eclipse


Komentera här sötnos♥
Postat av: myssan

var den bra? :D

fin blogg

2010-07-01 @ 19:33:02
URL: http://myowndiiary.blogg.se/
Postat av: Saaaaaaaaandrizz<33

Hej! Jag såg också eclipse idag! Vilken bio såg du på? Bergakungen eller nåt?? Bara undrar för tror att jag såg dig...

2010-07-01 @ 19:35:17
URL: http://kusinernaager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0