Tisdag

Tja tja!

Förlåt för att jag inte har skrivit något i bloggen idag men jag vaknade 13.00 och sen när jag åt frukost så såg jag att det var fint väder så ja, jag har helt enkelt inte suttit vid datorn idag, har varit ute hela dagen, solat, spelat kubb med mamma och suttit i min hängstol och läst skvallertidningar, hihi ^^
Men nu har jag iaf precis ätit middag, pappas lasagne, den godaste ever, haha. Och nu sitter jag bara här i vardagsrummet och lyssnar på musik i mina koss-härlurar!



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hej!



Kikar in och önskar dig en trevlig kväll.



Kramar!

Btw, vilken härlig blogg!

2010-07-20 @ 18:57:28
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0