Söndag, om helgen

Förlåt för att jag inte har skrivit i bloggen i helgen men jag har inte haft tid att sitta vid datorn.

Fredag kväll: När vi kom till landet så var klockan 20.10 och då packade jag ur mina grejer från bilen till husvagnen. Sen gick jag och mamma ner till mormor och morfar och sa hej och lite sånt. Efter en liten stund kom sötnosarna Johanna och Jonatan dit och dom ville att vi skulle göra någonting så vi gick till deras husvagn och spelade fotboll, haha dom skulle lära mig hur man gjorde, men jag som inte är så insatt i fotboll fattade ju såklart ingenting, haha!

Lördag: Jag var tvungen att gå upp klockan 9 för jag, mamma, pappa, Therese, Jonatan, Johanna, Ullis, Stefan, mormor, morfar, Jonatan & Johannas morfar, och våra grannar här hemma, som kom dit på morgonen, skulle åka till Mariefred för det var Semesterloppet dära och Johanna skulle springa klockan 11 och Jonatan skulle springa 11.30, och Johanna kom 2:a av alla tjejer och 4:a av alla som var med och sprang, hon är så duktig, och Jonatan var också jätte duktig, men jag vet inte vilken plats han kom på.
Vi åkte båt till Mariefred och det tog ungefär 1 timme. Vi var i Mariefred från klockan 11 till typ 5, vi hade picknik, körde lite kubb och hade jätte mysigt, dessutom så hade vi strålande sol och jätte varmt hela dagen! ^^

Idag: Vaknade jag 11 och då gick jag direkt ner och badade för det var så himla varmt och så skulle Jocke och Rasmus, deras pappa och min pappa gå ner och bada och dom orkade typ inte vänta på att jag skulle äta frukost så jag följde också med dom och badade. Vi var nere vid stranden i säkert 1 timme eller mer och när vi kom upp igen så åt jag frukost och så fikade vi lite.
Nu kom jag precis hem, eller för kanske 30 minuter sedan och snart ska vi ner till farmor och äta middag dära, mysigt! ^^

Nej nu ska jag gå ut en liten stund. Det är ju jätte fint väder, så jag ska väl kanske gå ut och sola en stund. Eller så sätter jag mig bara i fönstret i mitt rum och solar, det går ju lika bra det, hihi!


Bild från igår! ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0