OMG! :O

Fyfan vad varmt det är i mitt rum, det är +27 grader och endå så har jag fönstret öppet :O
Har lust att duscha en kalldusch med typ 10 minus grader eller nåt sånt just nu, hehe!
Jaja, ska nog börja fixa mig för natten nu, börjar bli lite trött, fast imorgon så har jag inga planer så jag får ju endå sovmorgon. Hoppas att jag vaknar vid 12 eller 1 imorgon, för jag behöver verkligen sova ut. Gick ju upp klockan 9 i Måndags för jag skulle på Grönan med Johanna, gick upp klockan 9 i Tisdags också, för jag skulle ju på Grönan med kusin Jonatan, syrran väckte mig klockan halv 10 igår av att hon hade tappat bort sina hemmanycklar så jag var tvungen att gå och låsa dörren efter henne och sedan kunde jag inte somna om, och så gick jag upp klockan 10 idag för jag skulle ju på bio.
Så imorgon ska jag verkligen försöka att sova ut, hoppas bara att det kommer hända, hoppas, hoppas, hoppas!

Jaja, nu ska jag försöka fixa min Facebook, den krånglar, som att jag typ har fått virus eller nåt, inte för att jag tror att jag har fått det, men man vet ju aldrig. För det går att kolla på kompisars profiler och sånt men inte på min, asså den typ tänker i 100 år och endå så funkar det inte "/


Syrran och jag på Cypern, jag bjuder :D ^^ ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: nallelie[foto,vardag]

sv : okej okej :)

ne samma, ska upp och jobba i morgon så:)

2010-07-02 @ 00:08:55
URL: http://nalleliespix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp The Recon att bli förband till Crashdiet & Bullet.

Smsa OA 5 THER1 till 72500. 6kr/sms. De om någon förtjänar verkligen det.

Hur gött hade det inte varit att se dem som förband? Hjälp dem nu!

2010-07-02 @ 00:26:29
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0