Måndag, shopping! ♥

Hejhej!

Alltså nu har jag jätte dåligt sammvete för att jag inte har skrivit i bloggen på 2 dagar, men jag har varit upptagen.
Igår så gick jag upp klockan 9 för att jag skulle fixa mig och sen så mötte jag upp Johanna i centrum så åkte vi in till Grönan. Vi var där från 11 till 7 och då åkte vi hem till mig och så packade jag mina saker, sen gick vi ner till centrum och köpte chips och lite sånt och sen åkte vi till Sjöängen och badade. Vi kom hem till Johanna vid 11 på kvällen och då kollade vi först på I taket lyser stjärnorna och sen kollade vi på New moon, fast vi såg typ inte ens halva för båda somnade i soffan hihi.
Idag vaknade Johanna klockan 10 och jag vaknade 11.15 och då åt vi chips och kollade på New moon. Sen så fixade vi oss och åkte till centrum och kollade runt lite. Sen gick vi hem till mig och hämtade pengar och så gick vi tillbaka till centrum och så shoppade vi. Jag köpte rätt så mycket, kom hem med 5 påsar och hade handlat saker för över 600 kr :O
När jag kom hem sen så gick jag, mamma, pappa och Therese in till grannen för Jocke fyller 17 år idag, grattis!
Nu har jag precis kommit in men dom andra är kvar hos grannen, men jag gick in en liten stund för jag kände att jag måste skriva i bloggen =)

Aja, nu ska jag ladda upp bilder på det jag har handlat idag och sen ska jag nog se vad dom andra gör.

PS: Glöm inte frågestunden! Klicka HÄR för att komma till det inlägget! ♥



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0