Jag hatar det här!!!

Har tråkigt..riktigt jävla tråkigt..!
Det finns ingenting att göra och jag kunde inte följa med Johanna och Diana och bada heller eftersom jag har så himla ont i den dära jävla svanskotan att jag knappt kan gå "/
Jag får väl hoppas att det går över snart, men jag tror inte att det kommer gå över på ett tag, eftersom att jag redan hade haft ont i svanskotan i 1 år (förra sommaren ramlade jag ner från en klätterställning och slog i svanskotan rejält då också) och så ramlade jag och slog i svanskotan rejält igår också, fan också...på grund av det kan jag inte vara med kompisar, fan vad jag hatar det här asså!!!
Aja, jag får väl göra någonting annat, ska typ klippa mina naglar och måla dom nu. Hmm..vilken färg blir det?
Lägger upp bilder när jag är klar sen :)



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0