Hemma från Lycksele

Hejsan.

Idag vaknade jag 10.30 och då åt jag frukost och sedan fixade jag mig lite. Sen åkte jag, mamma och pappa in till Lycksele och handlade lite. Först var vi på någon jätte tråkig byggaffär och efter byggaffären åkte vi till Lindex för jag behövde tröjor, för jag packade ner typ hela garderoben innan vi skulle åka hit till Norrland men såklart så glömde jag alla tröjor hemma haha. Sen åkte vi till Dollar$tore och sist men inte minst så åkte vi till ica och storhandlade massor av mat! :D
Nu kom vi precis tillbaka till stugan och nu sitter jag och snaskar på lite godis som jag köpte idag.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Sofia

Älska dollar$tore, har det här på mitt landställe också=D

2010-07-19 @ 17:29:54
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0