Hemma från farmor

Hejhej!

Kom hem nyss. Har varit och firat farmor. Först åt vi en jätte god middag och sedan åt vi jordgubbar med grädde och hemma gjorda maränger, mums. Sen hade farmor köpt bullar, kakor och glasstårta, så himla gott!
Mina söta kusiner, Ella, Isak och Vega var där också, dom är sååååååååååå söta ^^

Jaja, nu ska jag gå och ta ett varmt skumbad och sedan ska jag väl kanske gå och lägga mig, men bara kanske, är inte särskilt trött just nu, men men...vi får se.


Jordgubbar, socker, grädde och hemma gjorda maränger är så himla gott! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Lilly ♥

MMuumms!

2010-07-04 @ 21:49:49
URL: http://lillyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0