Grönan

Hej!

Idag var jag och Johanna på grönan ju. Vi var där tills klockan 8 och omg..jag såg värsta snyggaste/sötaste killen omg...ni anar inte...fan att jag inte frågade efter nummer, haha tänkte helt ärligt göra det, hoppas jag ser han igen :D
Jaja, och vet ni vad...jag vann en sån dära jätte stor mjölkchoklad, woohoo, har aldrig vunnit någon sån förut.

Men nu till en annan lite tråkigare sak. När jag kom hem så var grannen ute så jag stod och pratade med henne lite och helt plötsligt så typ snubblar jag på mina egna fötter (fråga mig inte hur) och så ramlade jag ner från våran lilla trappa som vi har ute och rakt ner stenhårt på stenmarken som vi har, kunde inte ens resa mig upp så jag låg där i typ 5-10 minuter. Slog i svanskotan rejält kan jag säga, kan typ knappt gå på toa "/
Visst är jag klumpig!


Johanna, Jag, Cissi och Felicia på klassens dag för nån månad sedan! ;)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0