Blir bombad av mejl, hehe :O

Ja, vad ska jag skriva..hmm..

Jag sitter här och blir bombad av mejl från fb bara för att jag har blivit taggad i något "foto", haha! :P
Men nu har det lugnat ner sig lite och det är ju skönt.

Jaja, är inte ett dugg trött. Hmm..hur mycket är klockan.....Oj är den redan 23:51? Inte trodde jag att klockan redan var så mycket. Men men...ska vara uppe tills jag nästan somnar tror jag, eftersom att om jag går och lägger mig nu, när jag inte är trött, så kan jag aldrig somna, då ligger jag uppe i flera timmar och typ kollar på teve eller nåt sånt skit, haha.

Fan, nu kom fortsätter dom att bomba mig med mejl från fb om den dära bilden som jag blev taggad i ^^



Pussar och kramar! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Bloggarmaja

så söt bild :)

2010-07-07 @ 10:38:09
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: nicole

fint hår =)

2010-07-08 @ 16:59:58
URL: http://nevinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0