Tog bort frågetunden

Bestämde mig för att inte ha frågestund för jag får endå inga frågor, så vad är meningen med att ha frågestund då liksom?
Första gången jag hade frågestund så fick jag 12 frågor och andra gången jag hade det så fick jag 8 frågor tror jag & den här gången så fick jag bara 3 frågor och det värkade som att ingen ville fråga någonting heller så jag tog bort det inlägget. Men jag kommer ju såklart ha frågestund massor av andra gånger men då hoppas jag på mer frågor! ♥

Sitter nu och chattar med Adna och kollar på teve, zappar runt lite. Det finns typ ingenting att se på nu eftersom det är ganska sent. Men jag vill bara ha på teven för att ha lite ljud runt omkring. Det är fan skit tyst nu, förutom min hamster som biter på gallret, haha, men hon är fortfarande lika sööt :).

Nu har jag en fråga till mina läsare:
Vad tycker ni om min blogg?
Är den bra eller dålig?
Finns det någonting annat som jag skulle kunna skiva om?
Eller är den helt perfekt?

Jag är tacksam för svar! ;)♥


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska till centrum eller så ska jag helt enkelt bara vara hema och ta det lungt och skriva i bloggen somvanligt :D. But I Love It ♥

Vad ska ni hitta på imorgon då?
Bara vara hemma och slappa?
Eller ska ni göra något skoj?


Ska väl kolla in några olika bloggar och medans så ska jag kolla på teve xD.

Oj, detta blev ett ganska långt inlägg med bara massa ointressanta saker.



Kisses and Hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Adna

Din blogg är redan bra ! :D

Inget behöver ändras den är bääääst !<3

2010-01-23 @ 23:55:41
URL: http://glaaaamorus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0