Tisdag, skola

Hejsan! ♥

Förlåt att jag inte skrev igår men jag var verkligen jätte trött och orkade inte men men.
Idag började vi 09.10 med Engelska. Vi håller på att arbeta om Australien fast på Engelska :). Det är faktiskt ganska kul och intressant. Nästa lektion var musik. Idag var det faktiskt ganska roligt på musiken för våran lärare, haha, han typ visade någon jätte rolig dans, och alla as garvade hahah ^^. Till lunch fick vi fisk med potatis, ganska gott faktiskt :D. Vi hade en halv timma rast och vi satt utanför klassrummet och snackade somvanligt, haha ;D. Efter lunchen dåra, så hade vi NO och nu håller vi på med klimatet, faktiskt ganska kul :). När No:n var slut var det matte och vi jobbade i matteboken :D. Sista lektionen började 14.30 och då hade vi Elevensval/Profil och egentligen skulle vi sluta 16.00, men vi fick sluta 15.45, as najs även fast det inte är så mycket skillnad :D. När jag kom hem så åt jag mellis och kollade på top model, jag är värsta top model-nörden, haha. Jag har sett typ alla sesonger men nu är det repris på alla igen så jag ser om dom, haha xD. Just nu sitter jag och skriver i bloggen & så chattar jag på msn och är inne på fb. Ska väl snart äta middag, vet inte vad det blir men hoppas att det bli något gott :). Aja, nu måste jag öva på Spanskan så jag kan inte blogga mer just nu, men ikväll skriver jag nog mera ;D.


Jag och Diana i 5:an <3

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0