Tisdag, lång dag idag

Lite kort fattat om dagen.
Började 09.10 och slutade 15.45 istället för 16.00 :). Första lektionen var Engelska, trååk men men. Sedan hade vi musik, också tråk, vi spelade bara piano i typ 45 minuter och sen så körde vi "stolsleken" dom sista 15 minutrarna. Till lunch blev det laxpudding med smält smör på om man ville, faktiskt ganska gott :). På lunchrasten satt vi somvanligt bara och pratade i korridoren utanför klassrummet, inget liv xD. Vi hade vikarie på dom 2 sista lektionerna innan profilen, och på profilen så hade jag so/svenska, men vetefan om jag kommer ha det nästa vecka, för dom har inte bestämt grupper ännu, hoppas jag får so/svenska :). Vi kollade på film hela lektionen, det var
SANDOR /SLASH/ IDA och den var helt okej, men jag har sett bättre, fast vi hann inte se klart på hela men men...
När jag kom hem så åt jag mellis och kollade på top model :D. Efter en liten stund kom pappa hem och då frågade han mig och
Tess om vi ville ha donken och det ville vi, så han åkte iväg och köpte det.
Nu sitter jag bara här i mitt rum och kollar på THE HILLS och chattar lite :). Skriver mer sedan.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0