Måndag, jävla migrän :@

Hejsan :)
Idag vaknade jag 10.30 och då gick jag ner till vardagsrummet & kollade på "Våra bästa år" på 3:an, med mamma :). Sen gick jag upp till mitt rum och satte på datan. Då såg jag att Johanna var inne så jag chattade lite med henne och då bestämde vi att vi skulle gå på bio, men att hon först skulle komma hem till mig och så. När jag var helt klar så sms jag henne och då skulle hon gå till bussen. Men typ 10 minuter efter jag hade messat henne så började jag få ont i huvudet, så jag fick en huvudvärks tablett av mamma, men den hjälpte inte -.-. Efter ett tag så märkte jag att jag hade fått migrän, åååååå asså fan vad jag hatar det. Så efter ett tag när huvudvärks tabletten inte hjälpte så fick jag en migräntablett och den gör typ så att man blir trött och blir av med migränen. Jag sov i typ 45 minuter tror jag och sedan hade migränen gått bort, jippi :D. Jag hade migrän i 2 timmar. Asså tänk er att ha så jävla ont i huvudet så att man ligger och skriker i 2 jävla timmar, tänk er det.
Aja nu mår jag iaf bra, men jag ska inte sitta vid datan så jätte länge ikväll, för då kanske jag får tillbaka migränen och det vill jag ju inte.
Juste, Johanna, om du läser detta så ville jag bara säga förlåt för att vi inte kunde gå på bio idag, men jag kunde ju inte hjälpa att den dära jävla migränen kom just idag. Aja, förlåt för det iaf :).



Puss och kram // Jennifer :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0