Lördag

Hejsan! ♥

Idag fick jag inte sova länge alls, men det var mitt eget fel för mamma och pappa skulle åka till IKEA och jag ville följa med så jag får helt enkelt skylla mig själv. Jag gick upp vid halv 10 och åt frukost. Sen typ 10.15 så åkte ju jag, mamma och pappa till IKEA. Vi var där i några timmar och sedan åkte vi hem. Klockan 2 så åkte vi till mina andra kusiner, Jonatan och Johanna, för Johanna och hennes mamma fyllde år. Vi fikade bara dära och det blev lite kakor och en jätte god tårta :). Efter fikat gick jag, Johanna och Jonatan till någon backe nära dom, och åkte pulka, hihi. Vi åkte på några gupp och först var det läskigt, hahah, men sen var det bara kul. När vi var påväg hem så frågade mamma om jag och Therese ville ha donken och vi sa ja, så vi åkte förbi och köpte hem mat. Just nu sitter jag och kollar på Robinson Karibien, äter ostbollar och dricker coca cola :). Ska väl snart gå och lägga mig tror jag men jag skriver nog ett inlägg innan dess.


Tårtan :)


Tårtan när ljusen är släckta ;)


Sötnosen Johanna :)<3

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0