Har tråkigt x)

Namn? Jennifer :)
Smeknamn? Jempa och Ärtan :)

Hur lång är du? 149 cm :)
Skostorlek? 36, 37 i vissa :)
Höger eller Vänsterhänt? Högerhänt ofc x)
Hårfärg? Blondin så fin x)
Frisyr? Ganska långt och ska kanske skaffa snelugg x)
Piercingar? Öronen x)
Tatueringar? Nix :)
Vilken parfym använder du? Lite olika :)
Vad är du rädd för? Döden, knivar, smällare/raketer & mörkret
Är du allergisk mot något? Nepp :)
Husdjur? Aa, världens sötaste hamster :D
Syskon? Japp en storasyster :)<3

Vart bor du? Sverige :)
Trivs du där? Jaa :)
Är du kär i någon just nu? Nä inte vad jag vet :)
Vad tycker du om kärleken? Love is Pain & Pain is love...
Tror du att du kommer gifta dig någon gång? Ja, vi får väl hoppas på det :)
Barn? Åå dom är så sööta, vill ha när jag blir äldre men just nu är jag för ung x)
Vad gör du just nu? Kollar på teve, vad gör du själv då? :D


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0