Fredag

Hello! ♥

Idag var ju första skoldagen sen jullovet. Vi började 09.10 och slutade 14.05. Först hade vi typ Svenska men vi skulle bara få typ veckobrev och berätta lite om vad vi har gjort på jullovet. Efter det så hade vi matte och vi arbetade i matteboken men jag hade nästan glömt bort allt så jag var helt borta, asså min hjärna hade typ blivit ringrostig eller vad det nu heter, haha xD. Aja till lunch blev det potatisbullar, eeeeuw. Näst sista lektionen hade vi slöjd och nu har vi bytt slöjd grupper så nu har jag syslöjd, yes, jag hatar verkligen träslöjd. Skit samma, sista lektionen var engelska och vi fick typ as mycket läxor -.-. Asså jag fattar liksom inte, vi började skolan idag och fick läxor idag. Aja nu ska jag snart dra till våra kusiner för deras mamma, asså min faster fyller år så vi ska typ äta middag där, och så får vi se när jag kommer hem sen då. För om jag inte skriver i bloggen på ganska länge så är jag fortfarande kvar hos dom :). Måste fixa mig lite nu.


Jag och syrran http://thereseadelman.blogg.se i Egypten 08 :)<3

Puss och kram! ♥

Komentera här sötnos♥
Postat av: Tessie.

MEEEEEEEEEEN HERREGUD VILKEN BIIIIILD!

MÅÅÅR FAAAN ILLA NÄR JAAAG SEEEEEEEEEEER DEEEEEEEEEEEEEEEN! :@

2010-01-09 @ 18:42:59
URL: http://thereseadelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0