Fredag! ;D

Idag hade vi sovmorgon så vi började 09.10 och då skulle vi egentligen ha Svenska, men vi städade våra skåp, fast mitt var redan städat så jag fick sätta mig och läsa istället -.-. Efter det var det dags för matte och vi arbetade i matteboken.
Till lunch blev det köttbullar med mackaroner, det var ganska gott.
Idag var det första gången som vi fick efterätt efter lunchen :D. Det blev glass. Om vi inte slänger så mycket mat så kommer vi typ på efterätt 1 Fredag i månaden tror jag att det var ;D.
11.20 hade vi syslöjd och jag vävde idag igen och jag är klar och det ska bli en grytlapp men jag kommer troligtvis slänga den eller lägga den i garderoben xD.
Sista lektionen var Engelska, tråkigt somvanligt och jag gjorde klart läxan i skolan, så 1 läxa mindre i veckan wohoooo :D.
När jag kom hem så åt jag mellis och satte mig vid datan.
Sitter nu och kollar på
MADE och ska snart se på top model, haha, somvanligt. Wohoo, ska äta tacos till middag idag, det känns som att det typ var 100 år sedan som jag åt det, haha c(:

Nu är min hjärna helt tom på saker som jag har gjort idag, så det betyder ju liksom att jag har skrivit ner typ allt, höhö xD.


Bilden på glassen:

Pappret på glassen :)
Så himla sööt :)
Glassen :)
Glassen igen :)


Bilder i Negativ:

Tog en bild av korridoren :)
Utanför klassrummet :)
Utanför klassrummet igen :)
Skit läskig bild på Hanna :D


Bild på min "glittrande" sko:


Glacier tyckte att det såg ut som att min sko glittrade.
Men det var bara snö som hade smält x)


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0