Min Måndag i skolan

Helluu alla underbara! ♥

Idag började vi 08.00 med B-språk och jag somnade nästan på den lektionen för jag var jätte trött. Jag satt och blundade och när jag skulle svara på en fråga så sa våran lärare "Jennifer" och då blev jag skit rädd så jag hoppade till, haha, och det hände flera gånger bara för att jag satt och typ sov xD. Andra lektionen var typ Svenska och då hade vi 1X2 och det gick bra för mig, jag fick 9 av 10 rätt, så jag är såklart nöjd :). Efter det så skulle vi egentligen ha NO tror jag, men istället så hade vi matte och det var skit tråkigt -.-. Till lunch blev det ravijoli (Stavning?) eller någon rissak med typ kassler i, och jag tog såklart den dära rissaken för jag HATAR ravijoli. Men det ända jag åt av den dära rissken var 1 riskorn och en liten kasslerbit så jag var hungrig i flera timmar efter :(. På lunchrasten så gick jag och Johanna med Felicia hem, för hon hade glömt att ge hennes kanin vatten på morgonen och hon hade fått jätte mycket skuldkänslor och kände sig som en djurplågare haha & när hon skulle ge vatten så såg hon att det var påfyllt och att hennes pappa var hemma så hon behövde inte ge vatten. Men Istället så gav hon hennes kanin en morot :D. Vi kom typ 5 minuter efter lektionen hade börjat, men eftersom våran lärare visste om att jag och Johanna hade följt med Felicia så vi fick ingen sen ankomst, jippi :D. Den lektionen läste vi bara och jag läser typ världens sämsta bok, den heter "Miranda och pärlhalsbandet". Läs den inte om ni inte gillar dåliga böcker xD. Vi läste i typ 25 minuter och sen hade vi Svenska och vi jobbade med "ÖN" och idag skulle vi börja på berättelsen och om man ville så fick man gå till datasalen och skriva berättelsen på datorerna, men jag orkade inte börja på berättelsen så jag kollade runt lite på google och så kollade jag på några olika backar som man kan åka skidor i (asså vi ska ha som någon "idrottsdag" och då får man välja vad man vill göra, och jag ska åka skidor, slalom, och vi ska åka i typ Romme), så jag kollade om det var några roliga backar och det värkade så iaf :). Sista lektionen var bild och då skulle vi typ rita som vi vill att typ t.ex klassrummen ska se ut, eller toaletterna och jag valde att rita hur jag ville att klassrummen skulle se ut men det blev inte bra så jag slängde ritningen xD. Vi slutade iaf 14.10 och då gick jag hem och åt mellis, var så jävla hungrig eftersom jag inte åt någon lunch idag. Sitter nu och kollar på top model och chattar lite, najs asså :).
Ska öva på Spanskan nu, vi ska kunna hela alfabetet på Spanska, och jag vet inte om den läxan är tills på Onsdag den här veckan eller tills på Onsdag nästa vecka så det är bara att plugga på -.-.

Skriver mer sedan, men just nu har jag inget mer att skriva om.


Bilder från dagen:

Felicia :)<3
Haha, Felicia igen <3
Jag xD
Felicia :D<3
Jag :)
Höhö xD

Lite bilder på vårat klassrum:







Bilder på Felicias kanin:







Detta var min Måndag.

Puss och kram! ♥

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0