Gårdagen :)♥

Hej! ♥
Förlåt för att jag inte skrev någonting i bloggen igår, men ni visste ju att jag skulle till våra kompisar i Järfälla.
Så nu tänkte jag att jag skulle skriva om igår, idag istället :).

Lördag: Jag var tvungen att gå upp 08.30 så jag gjorde det även fast jag nästan var DÖÖD, haha xD. Då åt jag frukost och sedan så fixade jag mig lite. Vi åkte först till Media Markt för vi skulle lämna in Tess mobil på lagning. Och då så såg jag ett par såna dära högtalare till mobilen och jag har alltid velat ha såna, så jag frågade pappa om jag fick såna och det fick jag :). Aja vi kom till dom typ 12.15 eller nåt sånt. Nästan direkt när vi kom så skulle vi gå ut igen, haha, så vi klädde på oss täckbyxor och varma kläder xD. Såg fan ut som en mupp xD. Det var jätte kul att åka pulka och vi hade med oss varm oboy också :). Vi var i pulkabacken i några timmar och sen började vi vandra tillbaka. Vi åt tacos till middag, det var jätte gott, och till efterrätt så åt vi en jätte god sak som jag inte vet vad den heter men den är verkligen jätte god. Vi spelade Band Hero ååå jag vill också ha det, det var verkligen skit kul :D. Efter en liten stund så lekte jag, Victoria, hennes lillasyster, min pappa och Victorias pappa, "Bastu leken", haha, det går ut på att en person ska räkna till typ 10 eller 15 och den personen som räknar måste blunda och hålla för öronen. När han/hon har räknat klart så släcker den peronen lampan och då har liksom dom andra hunnit "gömma" sig. Och sen så ska personen som har räknat, leta efter dom andra i bastun eller om dom är någon annanstans. Asså man får bara vara i ett rum :). Haha det kanske låter lite kompliserat men det är skit kul ;D. Vi kom hem 00.55 från dom. Så vi var där i ungefär 12 timmar, haha :D. Aja det var allt från igår. Orkade inte berätta allt i detalj, men jag slår vad om att ni fattade lite vad jag gjorde igår haha xD.

Lite bilder från gårdagen:

Victoria, och jag i bakgrunden xD<3
Victoria och jag :D
Vic och jag igen :)
Victoria :D<3
Haha, jag ramlade xD

Jag med en tiara i håret :D
Jag igen :)
Victoria och jag :D<3
Haha, mupp bild xD
Jag med en annan krona på huvudet :P

Vic och jag ;D
Jag xD
xD

Haha :D
Jag haha xD

Dom nya högtalarna :)

Puss och kram! ♥

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0