Bowling

Helluu :)<3
Idag vaknade jag vid kvart i 11 och då gick jag ner och åt frukost, sen kollade jag på teve. Vid kvart över 2 så åkte jag, mamma, pappa, Therese och grannen och bowlde. Vi bowlade i 1 och en halv timme. Det gick inte så bra för mig, jag kom sist, men jag är glad för det, för det var iaf kul :). Efter bowlingen åkte vi till en restaurang och åt middag. Vi åt Grekisk mat, jätte gott :). När jag kom hem, ungefär halv 8 så gick jag upp till mitt rum och satte på teven & datan, somvanligt, haha :D. Nu sitter jag hära och skriver i bloggen. Ska väl kanske gå och lägga mig ganska tidigt idag, för jag måste vänja mig tills skolan börjar. Vi börjar på Fredag. Jätte skönt :). När börjar ni?
Imorgon ska jag kanske gå på bio med Johanna och Diana, men inget är bestämt ännu. Skriver om det imorgon om vi går på bio :). Aja ska kolla på "FIST OF ZEN" nu på mtv. Haha, asså jag är verkligen en mtv-nörd xD. Det finns nästan alltid någonting att kolla på dära :). Fast det är mest bara programmen som är bra, för jag kollar aldrig när det är musikvideor och så.
Juste, jag har glömt att berätta vad mitt nyårs löfte är. Så här kommer det.
Jag ska inte äta godis på ett halv år, jag började igår.
Tror ni att jag kommer klara det? Asså jag får äta typ chips och popcorn, men bara på helgerna, inte på vardagarna. Men inget godis för mig, inte ens choklad.
Fast jag klarar mig nog ganska bra iaf :). Vad har ni för nyårs löfte/löften?
Är nyfiken, haha. Typ när syrran har kompisar hemma så frågar jag alltid vad dom pratar om, haha, fast det kanske är något hemligt xD. Jag älskar att fråga, som om det ringer på någon kompis telefon eller någon annans som jag knappt känner, så frågar jag alltid "vem var det som ringde", haha xD. Sååå typiskt mig :D. Jag funderar på att ta en blogg paus, men jag är inte helt säker ännu. Eftersom jag gillar att blogga och så, men ibland orkar jag inte eller så har interneten blivit seg. Och ibland är interneten seg i en hel månad. Men jag är som sagt inte säker på att ta en blogg paus.
Tycker ni att jag ska ha blogg paus?
Vi kommer ju typ få nya scheman när vi börjar skolan nu efter jullovet och jag HOPPAS verkligen att vi iaf får bra scheman, annars DAMPAR jag, haha xD.
Och på tal om ingenting, DET SUGER ATT DOM SKA TA BORT 50 ÖRINGARNA OCH SÄTTA DIT 2 KRONOR ISTÄLLET. FAN VAD JAG HATAR DET ASSÅ :@ !!!!!!!!!
Nu har jag dampat klart för idag, haha :D.

Ojj det här blev ett väldigt långt inlägg med bara massa ointressanta saker xD.



Love
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: bella

sv.haha ja ;D

2010-01-04 @ 18:50:54
URL: http://isvm.blogg.sem.blogg.se/
Postat av: Paulinne ;D

Fredag ;D Coolish Jao

2010-01-04 @ 19:23:11
URL: http://paulinne.blogg.se/
Postat av: Ewwe, I know..

haha! jennifer du e så rolig xD:D



jag vill inte ha nytt schema !!!! ;(

2010-01-04 @ 20:56:32
URL: http://sweetgirls97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0