Äntligen Fredag :D :D :D

Hejsan! ♥
Yes, äntligen är det Fredag. Nu ska jag berätta lite vad jag har gjort idag.
Vi hade sovmorgon till 09.10 och då hade vi Svenska. Vi fick veckobrev och sånt. Efter det så hade vi matte och vi hade ett matteprov som var ganska lätt, men hoppas att jag klarar det :). Till lunch blev det "Spanska färsbiffar med kokt potatis och brunsås", riktigt gott faktiskt. På lunchrasten så var jag med Isabella, Evelyn, Johanna, Laura, Ice, Nattiya och Janjira. Vi körde "tjuv och polis", haha jag vet, mobbade men det var faktiskt skit kul haha xD. När klockan var 11.20 så började vi igen och då hade vi slöjd (syslöjd), och jag vävde hela lektionen och ska göra det nästa vecka också. Det är jätte roligt :D. Sista lektionen var Engelska och vi var i datasalen och skulle skriva om något som har med Australien att göra så jag valde att skriva om Kängurur :). Vi slutade 14.05 och då började jag vandra hemmåt, men jag gick inte så snabbt för jag hade jätte ont i magen men nu är det mycket bättre :). Hur som helst, när jag kom hem så satte jag på teven och sedan gick jag ner och fixade lite mellis. Har nyss ätit middag och det blev kycklingspett med potatis (om man ville) men jag åt inte det, och så blev det vitlöksbröd till, mums :D. Nu sitter jag här och chattar och skriver i bloggen :D. Jag älskar att skriva i bloggen och ibland så brukar jag ju skriva många inlägg om dagen, och vissa undrar varför? men det är bara för att det är så kul och så kommer jag ofta på saker, som jag måste skriva om :). Det var allt för nu.


Så himla söööt ^^

Puss och kram! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0