19.32

Godkväll gott folk! ♥

Ska snart gå ner och göra en kvälls macka för jag är så himla hungrig även fast jag har ätit frukost, lunch, mellis och middag. Men jag vet inte, man kanske är extra hungrig när man är sjuk? Någon som vet?
Febern går upp och ner hela tiden och imorgon ska vi inte ha några lektioner, vi ska vara ute hela dagen. Från 09.10 till 15.00 för vi ska någonstans ut på isen och dom som vill får hoppa i isvak men jag ska inte göra det (om jag ens kommer), och det kanske inte är så bra att jag kommer eftersom jag har feber och man kan inte gå in och värma sig någonstans på fan 6 timmar så vi får vänta och se vad som händer. Nu ska jag iaf gå ner och fixa iordning den dära mackan och mumsa i mig den.


Egypten 09, saaaaaaaaaknar ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0