YAY, IT'S FRIDAY :D♥

Tjaba Tjena Hallå :D♥

Äntilgen är det Fredag och jag är jätte glad, yay :D.
Nu ska jag dra lite snabbt om dagen :).
Vi började 09.10 och då hade vi typ Svenska/matte och då fick vi matteläxan, veckobrev och så fick vi en kemiläxa som jag tror att jag ska göra snart, efter jag har skrivit detta inlägget. För den läxan är lätt :). Sen åt vi lunch och det blev typ falukorv med typ ost, tomat och purjulök på och till så bev det potatis. Vi hade inte alls någon lång lunchrast, men när den var slut så hade vi slöjd och jag har ju syslöjd och jag gjorde klart inträdesprovet, så nu ska jag börja sy en klänning :). Sista lektionen var Engelska och den var najs. Först så gick våran lärare igenom några uppgifter i övningsboken som vi ska öva på tills nästa Fredag (vi har prov då) och sen så kollade vi på en film, som vi började kolla på innan jullovet men aldrig har hunnit se klart. Men idag så såg vi klart på den och den heter "Jorden runt på 80 dagar", den var faktiskt bra och rolig, haha :). Nu sitter jag bara här och väntar på att top model ska börja och typ skriver i bloggen.


Bella ritade den på tavlan på musiken igår, jag hatar henne, hon ritar så fint.
Nä skoja bara, jag hatar inte dig, men du ritar fan skit fint (AVUNDSJUK) :)

 
På Engelska lektionen idag. Jag skulle sätta upp mina fötter på bordet, men det ena benet blev lite konstigt (benet till vänster). Lite suddiga bilder också men men....♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

haha :D vet att du hatar mig :!

2010-02-05 @ 20:20:36
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0