Vanlig Måndag

Hej alla! ♥

Idag har det bara vart en helt vanlig Måndag, men ska inte berätta något om dagen, för det blir lite långtråkigt, haha jag vet att jag säger det typ varje gång som jag säger att jag inte ska skriva om dagen idag, men men....xD
Sitter och kollar på top model, ååååååååå jag älskar verkligen det :D
Har precis gjort klart en header åt Isabella, men jag håller på att skicka den på msn nu för hon ska se om den blev bra först :). Hoppas att hon tycker det ;)

Felicia, om du läser det här så vill jag bara säga, krya på dig och hoppas att du kommer till skolan imorgon :)<3

Nu kommer lite bilder från idag, den tråkiga snön:



Cissi skulle se hur mycket snö det var xD



Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Johanna

SV: Aa de är den :)

2010-02-22 @ 17:39:47
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg bild den sista :P

Älskar sånna bilder :O

2010-02-22 @ 17:58:46
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0