Måndag, ny design till Bellas blogg! ♥

Hejsan :)
Jag orkar inte skriva om vad som har hänt idag, men en om jag ska beskriva skoldagen med ett ord så blir det SEG!!!!!
Efter skolan så följde jag med Isabella hem en liten stund (asså hon skulle hem till mig, men var tvungen att passa sin lillasyster en liten stund), och sen så kom hon hem till mig :). Asså hon har världens sötaste lillasyster!!!!!
Jag har designat om hennes blogg, så kolla gärna på den http://isvm.blogg.se :). Den blev skit bra och hon var med och valde lite hur headern skulle se ut ;). Nu har Bella precis gått hem, eller vi sjutsade henne men men...
Ska typ göra matteläxan snart. Neeeeeeeeeeej, vi har Engelska prov på Fredag och vi ska typ kolla igenom nästan hela övningsboken och sen så ska vi kunna allt tills på Fredag, har typ panik!
Sitter och kollar på TRUE LIFE på mtv nu. Men skriver mer sen :).

Lite bilder från dagen:

Jag på kemin :)

Isabella :)<3



Pöss! ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0