Torsdag! ♥

Hallo! ♥

Skoldagen idag har vart SEG!
Först hade vi tråkig Svenska, sen tråkig NO och efter det hade vi lunch. Efter lunchrasten hade vi idrott men i slutet av idrottslektionen så var inte jag med, för jag mådde jätte illa och mådde verkligen inte bra :(. Sen hade vi sista lektionen i typ 1 och en halv timme tror jag och då såg vi bara på en film om massa djur som åt upp varandra, men jag blundade typ hela tiden för det var verkligen inte trevligt att se dom äta upp varandra :S.
När jag kom hem så åt jag mellis och sen så satte jag mig vid datan och nu sitter jag och kollar på top model och skriver i bloggen ;).

Nu kommer lite bilder från dagen:

Johanna och jag hade tråkigt på en lektion
Driv bild!
Driv bild!
Felicia :)<3
Driv bild!
Johanna :)<3
Inorera min näsa!

Jag råkade gå ner i snön!
När jag kom upp från snön!

Tog bilden påväg hem från skolan :)
Vackert värre x)


Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Johanna

Men neejjj!

Fan va ful bild på mej,ser ut som en fet gris^^

2010-02-11 @ 19:18:36
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0