Torsdag, imorgon är det Fredag :D

Halloj! ♥

Den här dagen har gått väldig väldigt snabbt.

Vi började med Svenska/NO och det var ganska skoj, sen gick vi till Vår Teater och kollade på någon föreställning och den var väl helt okej. Efter det gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, det blev köttbullar, potatis och någon sås, och det var tur att det blev den maten för jag var jätte hungrig och jag gillar köttbullar, så det var bra :)
Vi hade lunchrast i 1 timme och sen gick vi ner till Magelungen och åkte skridskor. Det var jätte roligt och lite läskigt också :D. Nu sitter jag bara här och kollar på MADE. Måste börja packa nu, haha jag orkade inte igår, men idag måste jag verkligen det.

Bilder från skridskorna:

Jag x)
Haha, Hanna ramlade xD
Glacier, Hanna och lite av Johanna :)<3
Dom igen :)<3
"Militär bron" långt där borta :)
Vackert värre, vem är bäst på att fota? xD
Johanna och Hanna :)
Glacier :)
Så himla vackert, jag känner mig som en mästerfotograf xD
Jag xD
Glacier :)

Pusshej! ♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: felicia

om jag skulle ha var med där på några av bilderna skulle jag ha legat på isen på varenda kort! hahahaha!!!! :)

2010-02-25 @ 16:56:10
URL: http://falicialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0