Svar på frågestunden!♥

Nu tänkte jag svara på frågetunden, har ändå inget att göra.

Post av: Diana

Hatar du fortfarande Darin?


Svar: Haha, nej det gör jag faktiskt inte, älskar vissa av hans låtar :)

Post av: Johanna

1. Vilken är din favorit tröja? ^^
2. Varför började du blogga?
3. Vilken är din favorit blogg?


Svar: 1. Jag har ganska många favorit tröjor men min allra bästa favorit tröja är nog en långärmad rosa tröja ^^
Jag kan lägga upp en bild på bloggen sen.
2. Jag vet faktiskt inte, det var så många av mina kompisar som bloggade så då tänkte jag att det kunde vara en kul grej och sen dess så har jag fastnat vid bloggandet ;)
3. Fokis blogg. Den äger och jag bara älskar den :)

Post av: Maria

Har du pea?


Svar: Ja det har jag, men jag har inte varit inne på flera månader och ska snart ta bort den :)

Post av: Felicia

Vad skulle du göra om din hamster blev helt galen och hoppade ut genom fönstret?

Svar: Haha, det tror jag inte skulle hända men om det skulle hända så tror jag att jag skulle skrika ;)

Post av: Adna

1. När böjade du blogga?
2. Vart köper du dina kläder?
3. Vilken mascara använder du? <3


Svar: 1. Jag började blogga exakt den 5 maj 2009 klockan 13:10:33 :)
2. Jag köper mina kläder på lite olika affärer bl.a H&M, SISTERS, Bik Bok, Kapphal ibland och lite andra också ;)
3. Ibland använder jag Kanebo, den är verkligen jätte bra och ibland så använder jag Maybelline The colossal volum express :)

Post av: Isabella

Vad gjorde dig så bra på att designa?

Svar: Jag vet faktiskt inte, men en dag så fick jag tråkigt och då började jag göra olika designer till mina vänners bloggar och sen dess så har jag älskat att designa :)

Post av: Johanna

Ska det bli kul att jag följer med till Norrland? :)<3


Svar: Skojar du eller? Det ska bli jätte kul att du följer med :D<3

Post av: Felicia

Är det svårt att inte äta godis på så länge som du har haft godisförbud?

Svar: Nej det är inte alls svårt. Efter bara några veckor på godisförbudet så blev jag inte ens suktad när jag såg godis ;)

Post av: Isabella

1. Du gillar rosa va?
2. Har du kvar vårt gamla kompishalsband? (Jag hittade mitt)


Svar: 1. JA, rosa är helt klart min älsklingfärg :)
2. Jag tror att jag har kvar det, men jag har inte hittat det ännu, men det ligger nog någonstans i huset ;)


Hoppas ni blev nöjda med svaren ;)♥


Komentera här sötnos♥
Postat av: Anonym

haha :P

2010-02-10 @ 14:32:27
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0