Söndag

Hejsan! ♥

Idag vaknade vi runt 10.00 och då gick vi upp och åt frukost. Sen gick vi och fixade i ordning oss och gick ut. Vi var inte ute så jätte länge idag, så när vi hade vart ute i någon timme så gick vi in igen och läste lite. Sen spelade vi spel, vi spelade "Masterminde" :)
Efter ett litet tag gick vi ut igen, men så var vi bara ute i några minuter och sen gick vi in, haha!
Till middag blev det kött med potatisgratäng, och sedan åt vi efterrätt, vet faktiskt inte vad det heter, men gott är det i alla fall! ;)

Nu ska jag typ stänga av datorn tror jag, men jag kanske skriver lite mer senare.



Love
Jennifer ♥

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0