Söndag, skola imorgon -.-

Goddag ^^

Jag skrev ju  ett inlägg 01.07 inatt om att jag var jätte trött och skulle gå och lägga mig, men när jag var påväg och skulle borsta tänderna så blev jag helt plötsligt jätte pigg, så jag bestämde mig för att strunta i att bortsa tänderna och sätta mig vid datan igen istället, och medans jag satt vid datan så kollade jag på teve och åt lite ostbollar. Typ klockan 02.00 ungefär, så frågade Adna om jag kunde fixa en ny design till hennes blogg, och visst så kunde jag det. Jag fixade hennes design tills klockan var 03.30 och då gick jag och borstade tänderna och sen så la jag mig och sov. Kika gära in hennes blogg ;).

Imorse vaknade jag 10.30 och var ganska trött, men kunde inte somna om, så jag bestämde mig för att gå upp och kolla på teve en liten stund, och sedan så åt jag frukost. Nu sitter jag bara här och kollar på MADE WEEKEND BREAK. Ska bara vara hemma idag tror jag och slappa lite.



Pusshej!<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0