Snart är det Fredag, haha ^^

Sitter här och kollar på The X-Effect, det är egentligen inte bra så jag vet faktiskt inte varför jag kollar på det, haha ^^
Ska snart börja packa, eller vi får se, jag kanske börjar packa imorgon istället.
Vet ni varför jag ska packa? ^^
Om inte, så får ni reda på det nu ^^


Johanna ska följa med mig till Norrland :D
Och då undrar ni säkert vad vi ska göra i Norrland.
Det är så att min familj har landställe dära, världens mysigaste ställe assså ^^

Längtar som in i h**vete ^^

Nu ska jag öva lite på Spanska läxan som vi har tills imorgon ;)


Haha, jag påväg upp till Norrland, sommaren 09 :)<3


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0