Sjuk :'(

Idag är jag hemma och är sjuk :(. Igår när jag skulle gå och lägga mig så började jag få migrän så jag tog en migräntablett och sen somnade jag. Men imorse när jag vaknade och skulle börja fixa mig för skolan så fick jag lite huvudvärk och kände mig svag i hela kroppen :'(. Så idag fick jag vara hemma!
Men nu har jag ingen huvudvärk och börjar må lite bättre men inte helt, så jag vet inte..det kanske blir skola imorgon eller också kanske inte, vi får se. Tog febern nyss och jag såg att jag har lite feber också :(.
Får hoppas att det går bort snart. Jag vaknade typ för några timmar sedan. Sov tills klockan var 10.30.
Ligger nu i sängen och är jätte trött, men nu ska jag stänga av datan. Jag är ju trots allt sjuk och då ska man vila!

PS: GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, den avslutas idag, men jag hoppas att jag får några fler frågor ;)♥


Ungefär såhär känner jag mig, som på bilden!


Komentera här sötnos♥
Postat av: bella :3

stackas dig som är sjuk :(

2010-02-09 @ 16:58:36
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0