Semlor = eeeeuuuuwww

Nu har jag precis ätit middag, det blev ju donken :). Tess och jag skulle ju gå till Farsta C och äta där, men sen ringde pappa och sa att han endå skulle åka förbi Sjöndal, så han köpte donken där :). Nu kom mormor och morfar, och jag antar att dom har köpt semlor, men uch det är verkligen jätte äckligt, hatar det, men men..det är säkert någon av er som tycker att det är gott, så jag ska inte säga för mycket, haha xD.
Shit, det känns som att det är Fredag, tycker inte ni det?
Önskar verkligen att det var Fredag för jag pallar inte skolan, man måste gå upp så himla tidigt och sen när man sitter i skolan ruttnar man typ -.-'
Nu ska jag gå ner och säga "hej" till mormor och morfar, men skriver mer sen :).


Komentera här sötnos♥
Postat av: Ewwe

Kul att du är med i tävlingen!



Semlor är inte direkt min favorti heller..

2010-02-16 @ 19:25:48
URL: http://ewwe97.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0