Onsdag!

Halloj!

Då var man här igen då, haha xD

Började dagen med idrott och vi körde "Gröna Lund" haha det var jätte roligt :D. Sen hade vi SO en liten stud och sen Svenska, och man fick antingen jobba med "ÖN" eller läsa tystläsning, och såklart så valde jag att läsa för jag HATAR "ÖN" det är så himla tråkigt haha. Jag har börjat läsa på en ny bok och den heter "Nicole Richie, sanningen om diamnter" och sen verkar vara jätte bra :D. Efter det åt vi lunch och sen hade vi matte och det var kul för det var liksom, som "bildmatte" typ hihi :). Sen hade vi B-språk, höll f*n på somna, det är så himla BORING!
Sen så gick vi till Farsta Bibliotek, men asså det var fett onödigt att jag ens följde med, för jag hade inga böcker som jag skulle lämna tillbaka dära och jag hade inget lånekort med mig, men jag var tydligen tvungen att följa med bara för att det var "lektionstid", men asså jag fick ju gå hem direkt när vi hade kommit dit, så det var fett onödigt att jag ens följde med.
Aja, sen så gick jag ju hem och nu sitter jag bara här och kollar på MADE, men ska snart se på top model, wooohoooo :D

Skriver mer sen, men nu kommer några bilder från dagen:




Haha, Glacier lekte enhörning, med en istapp på huvudet men man ser inte så bra xD


Puss! ♥

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0