JÄVLA SNÖ!!!

Asså vafan, nu har det gått till överdrift med snön! 2008 hade vi ju typ ingen snö hära och nu har det kommit till på tok för mycket snö, tycker iaf jag. Asså när jag skulle ut till skåpet och hämta mina saker när vi hade slutat idag så såg jag att det typ var nästan snö storm fan. Hur mycket snö kan det komma?
Om några veckor så SKA snön bort, sen har det gått till på tok för mycket överdrift.
Visst, det kan vara kul med snö ibland men inte så här mycket. Dom ändå gångerna som det är RIKTIGT kul med snö är om jag åker skidor eller om jag med familj åker upp till vårat landställe i Norrland.


JAG VILL HA SOMMAR OCH SOL NU NU NU NU NU!!!!!! ♥

Någon som håller med mig? ;)♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0