Hiss & Diss

Nu är det dags för min första Hiss och Diss någonsin :).




Maybelline the colossal volum express:
Asså jag älskar verkligen den mascaran. Den är grym och ögonfransarna blir långa och fina. Pröva den om du vill ha långa och fina ögonfransar ;).


Naomi Campbell's parfymer: 3 stycken av Naomi Campbell's parfymer doftar verkligen helt underbart. Den ena heter NAOMI CAMPBELL AT NIGHT, den andra heter NAOMI CAMPBELL WHIT KISSES och den sista heter bara NAOMI CAMPBELL ;).





Falska vänner: Jag dissar falska "vänner". Dom kan dra åt h..vete. Falska personer är inga vänner alls!

Läxor: Asså jag dissar verkligen läxor stort. Varför ska man ens ha läxor? Kan man inte bara jobba lite mer på lektionerna?
HATA LÄXOR!

Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0