Hiss & Diss



Åka bil: Asså jag hissar verkligen att åka bil, iaf långt. För när man åker bil så kan man lyssna på musik eller kolla på någon film (om man har dvd i bilen). Så jag hissar verkligen att åka bil långt, stort :)

Min blogg: Jag tycker faktiskt att min blogg är bra, så den hissar jag verkligen ;)

Top model: Top model är en av mina favorit program. Jag kollar på det varje dag när jag kommer hem från skolan, jag är verkligen en top model-nörd xD



Melodifestivalen: Asså jag dissar verkligen Melodifestivalen 2010. Det SUGER verkligen!!!

Läppstift: Alltså det är inte fult eller något. Bara det att när jag har provat att ha läppstift så får jag alltid som några äckliga pluppar i munnen som smakar SKIT!!!

Vanilj glass: Jag hatar verkligen vanilj glass. Eller det kan vara gott någon gång om man har det till någon annan glass. Men annars är det bara usch!!!


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0