God morgon :)

Hejsan :)

Vaknade för ungefär 1 timme sedan, men var fortfarande jätte trött men kunde inte somna om ;(
Så jag gick och kollade på teve istället somvanligt haha :D. Och nu sitter jag här och bloggar lite.
Idag tror jag inte att jag ska göra något speciellt, eller jag tror att mormor och morfar ska komma hit och dom kommer typ ha med sig mormors gamla klasskamrat tror jag, skit tråkigt men men....
Nu ska jag gå ner och äta frukost, börjar bli jätte hungrig.
Skriver väl mer sen :)


Igår var det såhär mycket snö utanför mitt fönster, men idag kan man inte ens se ut något. Det kommer kanske en bild på hur det ser ut utnaför mitt fönster idag ;)

Komentera här sötnos♥
Postat av: felle

vad mycket snööö!!!! asså den måste bara ta och tina nu har jag blivit jätte trött på snön

2010-02-21 @ 16:02:34
URL: http://falicialindberg.blogg.se/
Postat av: victoria

omg du driver :O<33

2010-02-22 @ 22:25:30
URL: http://victoriaochhelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0