?

Sitter här och äter en banan, blev helt plötsligt jätte sugen på frukt och vi hade typ bara bananer hemma :). Jag äter nästan aldrig frukt nu för tiden, hmm...undrar varför? xD
Kollar på The City, men det är inte så jätte bra, men efter The City så tror jag att det är Brooke Knows Best och det är i alla fall bra, hihi :D.


Har ni tänkt på att det var ganska länge sen som jag hade "gissa kändisen" här på bloggen?
Nu tänkte jag iaf ha en "gissa kändisen", men reglerna är lite annorlundare än vad dom har vart förut.

Jag kommer inte ge några ledtrådar på vem det kan vara och jag kommer inte heller ge er 3 namn att välja mellan. Så den här gången blir det lite mer spännande att se om någon gissar rätt, hihi :D<3
Den här gången blir det rätt så lätt faktiskt ;)


Vinnaren kommer få en komentar i sin blogg, men jag kommer även säga vem som vann, här på bloggen ;)

Komentera här sötnos♥
Postat av: Johanna

Jag tror att det är Hilary Duff :)

2010-02-17 @ 18:26:07
URL: http://johannabergendahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

hilary duff eller heidi

2010-02-18 @ 09:53:04
URL: http://isvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0