22.09

Nu har jag precis suttit och raderat alla låtar som är ONÖDIGA och som jag ALDRIG lyssnar på i min mobil. Och sammanlagt så blev det 79 låtar som jag raderade :O. Asså onödiga låtar tar bara plats på typ minneskortet (om man har ett minneskort) eller så tar det ju ändå plats i mobilen överhuvudtaget. Väntar på att let's dance ska börja, för jag vill se vem som åker ut. Jag tycker att Molly och Claudia var bäst idag, men man vet ju aldrig vad Svenska folket tycker. Dom kanske röstar hem någon av dom två, men vi får hålla tummarna på att dom får vara kvar :).

Om du kollar let's dance, vem hejar du på isåfall? ;)♥


Min kära mobil som tyvärr förlorade några låtar idag :).

Kisses 'n' Hugs
Jennifer ♥


Komentera här sötnos♥

Kommentera inlägget här:

Ditt namn sötnos ♥:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg, om du har ♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0